Jak zgłosić reklamacje
WAŻNE !!! Przed zgłoszeniem reklamacji upewnij się, że posiadasz dokument
zakupu (paragon, lub fakturę),a także wypełnioną Kartę Gwarancyjną.
Poniższy schemat pokazuje przykładowe sposoby reklamacji.
Klient, lub Sprzedawca
Serwis Fabryczny-zgłoszenie
Reklamacja dotyczy głównie artykułów o znacznych wymiarach i wadze. Uszkodzenie zgłasza się na stronie producenta i Serwis producenta, lub serwisant zewnętrzny, po ustaleniu terminu, usuwa usterkę u Klienta.
Klient, lub Sprzedawca
Klient
Autoryzowany Serwis
Reklamacja, przegląd serwisowy ustala się z Serwisantem. Przeglądy serwisowe dotyczą głównie urządzeń o kilkuletniej gwarancji, gdzie warukiem gwarancji jest, wykonanie corocznego przeglądu urządzenia.
Klient
Wysyłka do Producenta
Reklamacja dotyczy artykułów o niewielkich rozmiarach i wadze np. wodomierzy, baterii, Po uzgodnieniu telefonicznym z Serwisem, Serwis zleca odebranie paczki od Klienta kurierowi, na koszt producenta
Klient
Sprzedawca
Wysyłka do Producenta
Jeżeli Klient sam nie chce, lub nie może wysłać uszkodzonego towaru, Sprzedawca również może zrealizowć wysyłkę w imieniu Klienta, lub jeżeli producent wymaga informacji o towarze, które ma tylko Sprzedawca.
Wykaz Serwisów
WAŻNE !!! Przed zgłoszeniem reklamacji upewnij się, że posiadasz dokument
zakupu (paragon, lub fakturę),a także wypełnioną Kartę Gwarancyjną.